ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရ ျပည္ပကုမၸဏီ ႏွစ္ခု အနက္ လတ္တေလာတြင္ Telenor ကေပးမည့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားက ပုိမိုအားသာ





ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရ Tele-nor ႏွင့္ Ooredoo ျပည္ပကုမၸဏီ ႏွစ္ခု အနက္မွ Telenor ၏ ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ေၾကညာခ်က္မ်ားကို ျမန္မာ ျပည္သူလူထုမွ ပိုမို အႀကိဳက္ေတြ႕ ႏွစ္သက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ေလ့လာ စံုစမ္းမႈမ်ား အရ သိရသည္။


Telenor ကုမၸဏီမွ ဖုန္းေခၚဆိုခကို တစ္မိနစ္လွ်င္ ၂၅ က်ပ္ဟု သတင္း မီဒီယာမ်ားႏွင့္ ျပည္သူလူထု ထံသို႔ အတိအလင္း ေၾကညာ လုိက္ေသာ္လည္း Ooredoo ကုမၸဏီကမူ ဖုန္းေခၚဆိုခ ႏႈန္းထားကို တစ္မိနစ္လွ်င္ ၃၅ က်ပ္မွ ၄၅ က်ပ္ဟု ယာယီ သတ္မွတ္ထားၿပီး ထြက္ရွိလာပါက အ့ံအားသင့္ဖြယ္ ေစ်းႏႈန္း ျဖစ္လာမည္ ဟုသာ ေၾကညာထားသည္။
”အဓိကက ဖုန္း ေခၚဆိုခ ႏႈန္းထားပဲ။ Telenor က ဖုန္းေခၚဆိုခ ၂၅ က်ပ္ဆိုၿပီး ေန႔စဥ္ထုတ္ သတင္းစာေတြ၊ ဂ်ာနယ္ေတြမွာ ေဖာ္ျပတယ္။ Ooredoo က ဖုန္းေခၚဆိုခ ပိုျမင့္ေနတယ္။ တစ္ခုရွိတာ Ooredoo က ယာယီ သတ္မွတ္ထားတယ္။ တကယ္တမ္းမွာ ဘယ္လုိျဖစ္လာမလဲ ဆိုတာ ေစာင့္ၾကည့္ရမယ္။ လက္ရွိ အခ်ိန္ထိ Telenor ရဲ႕ ဖုန္း ေခၚဆိုခကေတာ့ စိတ္ဝင္စားစရာပဲ” ဟု IT ပညာရွင္ ကိုေဇာ္မ်ဳိးထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အလုပ္သမား ေခၚယူမႈ အပုိင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ Telenor ႏွင့္ Ooredoo ကုမၸဏီ ႏွစ္ခုကို ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္လွ်င္ လည္း Telenor မွာ ယခုလမွ စတင္၍ စက္တင္ဘာအထိ စီမံခန္႔ခြဲမႈ လုပ္သား ၂၅ ဦး၊ ေအာက္တိုဘာမွ ဒီဇင္ဘာ အထိ နည္းပညာ ကြၽမ္းက်င္ လုပ္သားမ်ား၊ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္မွ ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း အျခား လုပ္သားမ်ား ေခၚယူမည္ဟု ေၾကညာ ထားေသာ္လည္း Ooredoo ကုမၸဏီကမူ လုပ္သားဦးေရ မည္မွ် ေခၚယူမည္ကို ထုတ္ျပန္ ေၾကညာျခင္း မရွိဘဲ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ အေကာင္းဆံုး၊ အေတာ္ဆံုး သူမ်ားကိုသာ ေခၚယူသြားမည္ဟု သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲတြင္ ထုတ္ျပန္ ေၾကညာထားသည္။
ယင္း ကုမၸဏီႏွစ္ခုကို ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္လွ်င္ Ooredoo ကုမၸဏီမွာ Telenor ကုမၸဏီထက္ ႏုိင္ငံတကာ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမႈ ပိုမ်ားေၾကာင္း သိရသည္။
Ref & Credit: Myawaddy News

ေၾကညာခ်က္။ ။ျပည္တြင္းျပည္ပ ေနာက္ဆုံးရသတင္းေတြဖတ္ရႈခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ Myanmar Update Channel (www.myanmarupdatechannel.com) ကုိသာ၀င္ေရာက္ပါ